Aby okazać się lepszym od konkurencji trzeba reagować szybciej, wiedzieć więcej, a do tego niezbędne są rozwiązania mobilne, które można schować do kieszeni i zabrać wiele kilometrów od siedziby. Jako rozwiązanie nasuwa się idea mobilnego urządzenia, dzięki któremu handlowiec może szybko i w łatwy sposób komunikować się z działem sprzedaży. Właśnie dlatego powstał mobilny handel 3.0.

Głównym założeniem aplikacji mobilnej jest pewność działania w różnym środowisku. Możliwość składania zamówień, przeglądania kontrahentów i ich należności, sprawdzanie stanów magazynowych sprawiają, że wszystkie niezbędne informacje są na wyciągnięcie ręki.

Funkcje mobilnego handlu:

  • Możliwość ułożenia indywidualnej trasówki, czyli kolejności odwiedzin Klientów na każdy dzień tygodnia
  • Składanie zamówień dla dowolnego Klienta w trasówce i poza nią
  • Indywidualne – ostatnie ceny z poprzedniej faktury dla każdego Klienta
  • Synchronizacja stanów magazynowych, kontrahentów czy faktur
  • Możliwość wykonywania akcji marketingowych – budowanie relacji
  • Archiwum lokalne złożonych zamówień
  • Wysyłanie zamówień i degustacji wraz z możliwością zapisu do bufora
  • Możliwość sprawdzenia stanów magazynowych
  • Sprawdzenie niezapłaconych należności oraz możliwość wystawienia faktury dla każdego Klienta
  • Logowanie się na dowolny serwer wraz z informacją o serwerze testowym

Dodatek w pełni zintegrowany z Sage Symfonia ERP Handel:

  • Podgląd zamówień złożonych przez handlowców oraz przeprowadzonych przez nich akcji marketingowych
  • Planowanie wizyt handlowcom oraz podgląd kolejności wykonanych wizyt
  • Możliwość akceptacji planu dnia pracy handlowca
  • Ustalanie indywidualnych planów sprzedażowych
  • Przeglądanie raportów