Skuteczny sposób na zwiększenie efektywności działań handlowych

Sage Symfonia Start 2.0 Handel to program dla firm handlowych i usługowych, które rozliczają się uproszczoną księgowością oraz prowadzą magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.


 

Przyspiesz, rozwiń i zwiększ sprzedaż

Z Sage Symfonia masz dostęp do wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu, wiele czynności wykonasz
mobilnie, za pomocą smartfona, a dodatkowo łatwo powiążesz dane z tradycyjnego kanału sprzedaży z kanałem
internetowym (e-commerce).

Intuicyjna obsługa
i szybki start

Program podpowiada użytkownikowi kolejne kroki
do wykonania zadania, a wbudowane mechanizmy kontroli
wewnętrznej przyspieszają obsługę i pozwalają uniknąć błędów.

Dopasowanie do indywidualnych
potrzeb

Użytkownik ma możliwość dostosowania funkcji programu
do specyfiki branży czy działalności, a także integracji
systemu z innymi rozwiązaniami informatycznymi. 

Integracja ze sprzedażą w internecie

Dostępna jest integracja z popularnymi platformami
sprzedaży online, m.in. Baselinker, Sote, Shoper, e-bay,
Shoplo, IdoSell Shop, Opencart, Magento, Shop Gold,
Presta Shop czy Woo Commerce.

Bezpieczeństwo prawne

Oprogramowanie jest aktualizowane zgodnie
ze zmieniającym się prawem, m.in. podatkowym,
a użytkownik otrzymuje regularne informacje
o zmianach prawnych.

Mobilne aplikacje wspierające obsługę

Użytkownicy telefonów i urządzeń z system Android
mogą korzystać z aplikacji do bieżącego zarządzania
planami handlowców oraz różnego typu zadaniami
związanymi z prowadzeniem działu handlowego
czy operacjami magazynowymi.

Szerokie możliwości analityczne

Program został wyposażony w wiele gotowych
raportów i zestawień odpowiadających na typowe
potrzeby związane z pozyskiwaniem informacji
(np. dla kadry kierowniczej).


 

Kluczowe funkcjonalności

  • przeznaczony dla firm rozliczających się uproszczoną księgowością;
  • obsługuje dokumenty handlowe, magazynowe i kasowe;
  • umożliwia pełną obsługę magazynów;
  • obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
  • obsługuje płatności i rozrachunki
  • zawiera pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
  • współpracuje z opcjami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box oraz z serwisem miedzyfirmami.pl.;
  • zawiera bogaty pakiet usług

Korzyści biznesowe

  • bezpieczeństwo prawne – dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • skrócenie i ułatwienie procesu sprzedaży dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • możliwość planowania promocji i zarządzanie nimi – możliwość łatwego zarejestrowania cenników oraz określenia ich daty obowiązywania. Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, program automatycznie podpowie ceny lub rabat z obowiązującego cennika;
  • zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie  działalności gospodarczej  i podejmowanie trafnych decyzji;
  • możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych