Sage e-Box to kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania elektronicznymi operacjami i dokumentami księgowymi. Działa jako dodatek do programów Symfonia, służących do prowadzenia pełnej księgowości i jest z nimi całkowicie kompatybilny.
Pakiet ten dzieli się na moduły: e-Deklaracje oraz e-Dokumenty.
Moduł e-Deklaracje
- Tworzenie e-deklaracji podatkowych dla firmy i pracowników
- Podpisywanie i wysyłanie e-deklaracji do Ministerstwa Finansóe
- Odbieranie urzędowego potwierdzenia odbioru (UPO)
- Tworzenie i wysłanie raportu JPK_VAT do Urzędu Skarbowego
Moduł e-Dokumenty
- Wystawianie faktur e-sprzedaży
- Bezpieczne przesyłanie faktur drogą elektroniczną
- Odbieranie e-faktur zakupu oraz potwierdzeń otrzymania e-faktury
- Archiwizacja e-faktur bez limitu dokumentów
- Zarządzanie informacjami o zgodach na otrzymywanie e-faktur
Korzyści posiadania Sage e-Box:
- Zgodność z aktualnymi przepisami – dokumenty są zgodne z najnowszymi przepisami (m.in. z nowelizacją ustawy o VAT), dzięki czemu unikasz kosztownych błędów.
- Więcej czasu – mniejsze koszty – wszystkie procesy są zautomatyzowane, a przez to wielokrotnie szybsze, co pozwala zmniejszyć koszty prowadzenia księgowości.
- Poprawność dokumentów – dokumenty wypełniane elektronicznie są automatycznie sprawdzane pod kątem poprawności.
- Wygoda – w każdej chwili masz dostęp do wszystkich informacji, a do wykonywania pracy potrzebujesz tylko komputera.
- Bezpieczeństwo – dzięki szyfrowanej transmisji danych (SSL) we współpracy z miedzyfirmami.pl masz pewność, że informacje nie wpadną w niepowołane ręce.
- Kontrola i porządek – masz kontrolę nad przepływem dokumentów oraz idealny porządek w dokumentacji firmy.