W biznesie liczą się kontakty!

Moduł Contact Manager doskonale
wspomaga pracę z obecnym i potencjalnym
klientem. Pozwala na łatwe zarządzanie
kontaktami oraz tworzenie ofert.
Kalendarz umożliwia planowanie spotkań,
zarejestrowanie przypomnień o zadaniach
do wykonania co ułatwia prowadzenie firmy.


 

Contact Manager to intuicyjna aplikacja wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Symfonia ERP, która umożliwia:

Zarządzanie kontaktami z obecnymi
i potencjalnymi klientami

 

Wspomaga w tworzeniu ofert

Wspomaga proces sprzedażowy poprzez przypisanie do klienta kontaktu oraz informacji o ofertowanych towarach

Pozwala na prowadzenie kalendarza,
planowania zadań powiązanych
z użytkownikiem i klientem oraz
rejestracja przypomnień o zadaniach
do wykonania

Generuje zamówienia na podstawie danych zawartych w procesie sprzedaży