Wartościowe dane –  trafne decyzje

Smart BI to rozszerzone możliwości analizy danych ewidencjonowanych w module Symfonia Handel oraz Symfonia Finanse i Księgowość, oraz dowolnych źródeł zewnętrznych, dostępne w formie arkuszy kalkulacyjnych będących częścią systemu Symfonia.


 

Powody, by korzystać ze Smart BI to:

Szybki i wygodny dostęp
do informacji

  • Dostęp do danych bezpośrednio z Systemu Symfonia
  • Wszystkie narzędzia do analizy i edycji danych dostępne w programie
  • Nie wymaga do działania zewnętrznych narzędzi i dodatkowych programów

Współdziałanie w swojej
firmie i poza nią

  • Pozwala na tworzenie raportów dla siebie i dla
    współpracowników
  • Przekazywanie efektów swojej pracy w postaci plików
    Excel, eksport raportów wraz z danymi, tabelami
    przestawnymi, formułami i wizualizacjami danych
  • Wysyłanie wykonanych analiz w postaci plików PDF lub
    Excel.

Łatwość użycia

  • Przystępny interfejs i intuicyjna obsługa znana ze środowiska MS Excel pozwala pracować bez konieczności dodatkowych szkoleń i nauki obsługi nowych narzędzi
  • Brak konieczności nauki nowych narzędzi; wystarczy umiejętność pracy na arkuszu kalkulacyjnym
  • Brak konieczności inwestycji w infrastrukturę informatyczną

Uniwersalne narzędzie

  • Budowanie własnych raportów i dostosowanie obecnych zestawień do własnych potrzeb
  • Możliwość pracy na dowolnym zakresie czasowym danych, w tym wykonywanie raportów z kilku lat
  • Możliwości dostarczane użytkownikom rosną wraz z umiejętnościami
    analitycznymi i znajomością Excela

Elastyczne operowanie danymi

  • Dowolność formy prezentowania danych (tabele,
    wykresy)
  • Łatwe modyfikowanie, rozbudowywanie istniejących
    raportów
  • Wygodne tworzenia własnych wersji z istniejących
    raportów
  • Możliwość kontynuowania pracy poza programem
    Symfonia – w Excelu
  • Możliwość wykonywania zaawansowanych zapytań
    SQL do bazy danych Systemu Symfonia

Otwartość na wiele źródeł danych

  • Możliwość analizy danych z zewnętrznych źródeł
    (plik Excel, bazy danych)
  • Możliwość łączenia danych zewnętrznych oraz
    ewidencjonowanych w bazie programu Symfonia

Aktualność informacji

  • Dostęp do bieżących danych o firmie na moment wykonania raportu
  • Aktualizowanie raportów na postawie