Aby okazać się lepszym od konkurencji trzeba reagować szybciej, wiedzieć więcej, a do tego niezbędne są rozwiązania mobilne, które można schować do kieszeni i zabrać wiele kilometrów od siedziby. Jako rozwiązanie nasuwa się idea mobilnego urządzenia, dzięki któremu handlowiec może szybko i w łatwy sposób komunikować się z działem sprzedaży. Właśnie dlatego powstał mobilny handel 3.0.
Głównym założeniem aplikacji mobilnej jest pewność działania w różnym środowisku. Możliwość składania zamówień, przeglądania kontrahentów i ich należności, sprawdzanie stanów magazynowych sprawiają, że wszystkie niezbędne informacje są na wyciągnięcie ręki.
Funkcje mobilnego handlu:
- Możliwość ułożenia indywidualnej trasówki, czyli kolejności odwiedzin Klientów na każdy dzień tygodnia
- Składanie zamówień dla dowolnego Klienta w trasówce i poza nią
- Indywidualne – ostatnie ceny z poprzedniej faktury dla każdego Klienta
- Synchronizacja stanów magazynowych, kontrahentów czy faktur
- Możliwość wykonywania akcji marketingowych – budowanie relacji
- Archiwum lokalne złożonych zamówień
- Wysyłanie zamówień i degustacji wraz z możliwością zapisu do bufora
- Możliwość sprawdzenia stanów magazynowych
- Sprawdzenie niezapłaconych należności oraz możliwość wystawienia faktury dla każdego Klienta
- Logowanie się na dowolny serwer wraz z informacją o serwerze testowym
Dodatek w pełni zintegrowany z Sage Symfonia ERP Handel:
- Podgląd zamówień złożonych przez handlowców oraz przeprowadzonych przez nich akcji marketingowych
- Planowanie wizyt handlowcom oraz podgląd kolejności wykonanych wizyt
- Możliwość akceptacji planu dnia pracy handlowca
- Ustalanie indywidualnych planów sprzedażowych
- Przeglądanie raportów