Sage e-Box to kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania elektronicznymi operacjami i dokumentami księgowymi. Działa jako dodatek do programów Symfonia, służących do prowadzenia pełnej księgowości i jest z nimi całkowicie kompatybilny.

Pakiet ten dzieli się na moduły: e-Deklaracje oraz e-Dokumenty.

Moduł e-Deklaracje

  • Tworzenie e-deklaracji podatkowych dla firmy i pracowników
  • Podpisywanie i wysyłanie e-deklaracji do Ministerstwa Finansóe
  • Odbieranie urzędowego potwierdzenia odbioru (UPO)
  • Tworzenie i wysłanie raportu JPK_VAT do Urzędu Skarbowego

Moduł e-Dokumenty

  • Wystawianie faktur e-sprzedaży
  • Bezpieczne przesyłanie faktur drogą elektroniczną
  • Odbieranie e-faktur zakupu oraz potwierdzeń otrzymania e-faktury
  • Archiwizacja e-faktur bez limitu dokumentów
  • Zarządzanie informacjami o zgodach na otrzymywanie e-faktur 

Korzyści posiadania Sage e-Box:

  • Zgodność z aktualnymi przepisami – dokumenty są zgodne z najnowszymi przepisami (m.in. z nowelizacją ustawy o VAT), dzięki czemu unikasz kosztownych błędów.
  • Więcej czasu – mniejsze koszty – wszystkie procesy są zautomatyzowane, a przez to wielokrotnie szybsze, co pozwala zmniejszyć koszty prowadzenia księgowości.
  • Poprawność dokumentów – dokumenty wypełniane elektronicznie są automatycznie sprawdzane pod kątem poprawności.
  • Wygoda – w każdej chwili masz dostęp do wszystkich informacji, a do wykonywania pracy potrzebujesz tylko komputera.
  • Bezpieczeństwo – dzięki szyfrowanej transmisji danych (SSL) we współpracy z miedzyfirmami.pl masz pewność, że informacje nie wpadną w niepowołane ręce.
  • Kontrola i porządek – masz kontrolę nad przepływem dokumentów oraz idealny porządek w dokumentacji firmy.