Sage Symfonia ERP Kadry i Płace obejmuje całokształt zagadnień związanych z obsługą kadrowo-płacową pracownika. Program pozwala na pełną ewidencję wynagrodzeń (umowy o pracę, cywilnoprawne) generowanie list płac, współpracuje z systemami bankowości elektronicznej oraz umożliwia księgowanie dokumentów w dowolnej strukturze układu kosztów. Dzięki Symfonii ERP Kadry i Płace zautomatyzujesz rozliczenia podatkowe oraz wystawianie przelewów z tytułu wynagrodzeń.
Symfonia ERP – sprawne zarządzanie firmą
Symfonia to oprogramowanie ERP, czyli system planowania zasobów przedsiębiorstwa. Dzięki modułowej budowie można wyposażyć go w funkcje idealnie dopasowane do potrzeb firmy, np. Kadry i Płace czy HR. Symfonia ERP pozwala stworzyć spójny i zintegrowany mechanizm zarządzania, który wspiera wszystkie obszary działalności. Stałe aktualizacje gwarantują zgodność z obowiązującymi przepisami oraz dostosowanie do zmieniających się potrzeb biznesowych.
Wybierając Sage Symfonia ERP Kadry i Płace, zyskasz:
- szybsze wprowadzanie korekt poprzez zaawansowany mechanizm automatycznie korygujący listy płac do poprzednich, zamkniętych okresów dla wybranej grupy pracowników.
- jednoczesne naliczanie okresów z wielu stanowisk – dzięki temu wiele osób może swobodnie pracować w tym samym czasie,
- naliczanie, zamykanie i otwieranie okresu wybranej grupy pracowników – szybko i bez ryzyka popełnienia błędu zmodyfikujesz, pojedynczo lub grupowo, dowolne wartości w całym systemie
Intuicyjny interfejs pozwala na szybkie wyszukiwanie i edycję danych pracowników, a elastyczna konfiguracja dostosowuje program do specyfiki każdej organizacji. Z systemem Sage Symfonia ERP Kadry i Płace zarządzanie firmą staje się prostsze!