Możliwości:

  • Klient wystawia faktury w SaldeoSMART, co umożliwia ich zaimportowanie bezpośrednio do programu księgowego
  • Klient wystawia faktury, ale może także załączać skany dokumentów księgowych. W ten sposób powstaje baza dokumentów klienta, do której dostęp ma on i biuro rachunkowe. Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu i są dostępne 24h/ dobę
  • Historia rozliczeń księgowych online
  • Przepływ dokumentów bezpośrednio do biura
  • Baza dokumentów kadrowych
  • Bieżący bilans zysków i strat

Korzyści:

  • Oszczędność czasu (szybki import faktur sprzedażowych Klienta do programu księgowego używanego w Biurze, zamiast wprowadzania ich ręcznie, automatyczna wysyłka informacji z rozliczeniem podatków i składek ZUS do Klienta, zamiast pisania maili czy wykonywania telefonów, bieżący dostęp do dokumentów Klienta – sprzedażowych, kosztowych i kadrowych, co pozwala na księgowanie na bieżąco)
  • Zwiększenie przychodów z działalności (szybsze wprowadzanie faktur, dotarcie do Klientów spoza najbliższego obszaru dzięki zdalnej komunikacji, mniejsze koszty związane z bieżącą obsługą Klienta)
  • Zwiększenie zadowolenia Klientów