Sage Contact Manager 

to intuicyjna  aplikacja  wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Sage Symfonia ERP, która umożliwia:

  • Rejestrowanie kontaktów i potencjalnych klientów
  • Rejestrowanie procesu sprzedażowego, przypisanego do klienta, kontaktu, oraz zawierającego informacje o oferowanych towarach 
  • Rejestracja zdarzeń: telefon, mail, oferta
  • Tworzenie oferty, zapis w formacie np. pdf czy xls.
  • Integracja z klientem poczty, możliwość wysłania maila z poziomu Contact Managera

Sprawdź jak dodać klienta i przygotować dla niego ofertę w programie SAGE Symfonia ERP Contact Manager

  • Prowadzenie kalendarza, planowania zadań powiązanych z użytkownikiem i kontaktem, klientem
  • Zarządzanie statusami zdarzeń w kalendarzu
  • Modyfikowanie oferty.

Sprawdź jak prosto wprowadzić zmiany w przygotowanej ofercie w programie SAGE Symfonia ERP Contact Manager

  • Śledzenie historii procesu przed sprzedażowego
  • Generowanie zamówień na podstawie danych zawartych w procesie sprzedaży

Sprawdź jak zarządzać ofertami w programie SAGE Symfonia ERP Contact Manager