Przejdź na wyższy poziom!

Wypróbuj nowoczesne, oszczędne, ekologiczne rozwiązanie, dzięki któremu Twoja firma wejdzie na najwyższy poziom efektywności organizacyjnej.


 

Symfonia Obieg Dokumentów

jest kompleksowym rozwiązaniem optymalizującym obieg dokumentów w każdej organizacji. Rozwiązanie powstało w wyniku kooperacji sage – globalnego producenta oprogramowania dla firm – oraz eDokumenty sp. z o.o. posiadającej piętnastoletnie doświadczenie w dostarczaniu systemów IT do optymalizacji obsługi dokumentów i danych w firmach.

Nowoczesny design

Rozwiązanie chmurowe

Specjalny konfigurator ułatwiający budowę procesu obiegu faktury kosztowej w organizacji

Integracja z Symfonia ERP
oraz Symfonia 50cloud

Wspiera pracę grupową online


 

 

W Sage Obieg Dokumentów
obsłużysz:

  • Obieg faktur kosztowych
  • Korespondencję wychodzącą i przychodzącą
  • Proces archiwizacji dokumentów wielu rodzajów
  • Pracę grupową za pomocą poczty email, dostępu
    do kalendarzy i wspólnych zadań