Sage Contact Manager
to intuicyjna aplikacja wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Sage Symfonia ERP, która umożliwia:
- Rejestrowanie kontaktów i potencjalnych klientów
- Rejestrowanie procesu sprzedażowego, przypisanego do klienta, kontaktu, oraz zawierającego informacje o oferowanych towarach
- Rejestracja zdarzeń: telefon, mail, oferta
- Tworzenie oferty, zapis w formacie np. pdf czy xls.
- Integracja z klientem poczty, możliwość wysłania maila z poziomu Contact Managera
Sprawdź jak dodać klienta i przygotować dla niego ofertę w programie SAGE Symfonia ERP Contact Manager
- Prowadzenie kalendarza, planowania zadań powiązanych z użytkownikiem i kontaktem, klientem
- Zarządzanie statusami zdarzeń w kalendarzu
- Modyfikowanie oferty.
Sprawdź jak prosto wprowadzić zmiany w przygotowanej ofercie w programie SAGE Symfonia ERP Contact Manager
- Śledzenie historii procesu przed sprzedażowego
- Generowanie zamówień na podstawie danych zawartych w procesie sprzedaży
Sprawdź jak zarządzać ofertami w programie SAGE Symfonia ERP Contact Manager